Vuosikokous 2021

Raholan Siirtolapuutarhanviljelijät ry Vuosikokouskutsu 2021

Aika: Lauantai 19.06.2021 klo 12.00

Paikka: Kesäkahvilan urheilukenttä, RSPV, Tampere

Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään säännöissä määrätyt asiat. Koronaviruksen (Co vid 19) aiheuttamien poikkeusolojen johdosta vuosikokous pidetään tavallista myöhemmin.

Kokousaineisto on toimitettu aiemmin lähetetyn tiedotteen ja laskujen ohessa. Muista ottaa  aineisto mukaasi mikäli haluat seurata kokousta papereista. Mikäli aineisto ei ole tallessa voit  pyytää sen sähköisessä muodossa: jarin.mailit@gmail.fi, tai jouni.siren@protonmail.com

Huomioithan kokoontumisista annetut ohjeet, etkä osallistu sairaana.  Tilaisuudessa EI ole tarjoilua (Kesähelmi on avoinna klo 10.00-12.00).

Kokouksessa huomioidaan Covid-19 takia annetut THL:n suositukset ja  määräykset. Kokoukseen ei tule osallistua sairaana tai vähänkään  oireisena. Hengityssuojainta käyttämällä huomioit muut ja itsesi.

ASIALISTA

1. Kokouksen avaus

2. Valitaan kokousvirkailijat

2.1. kokouksen puheenjohtaja

2.2. kokouksen sihteeri

2.3. pöytäkirjan tarkastajat

2.4. ääntenlaskijat

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

4. Esityslistan hyväksyminen

5. Toimintakertomus 2020

6. Tilinpäätös 2020

7. Tilintarkastajan ja toiminnantarkastajan kertomus

8. Tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vahvistaminen

9. Vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille

10. Vahvistetaan alatoimikuntien henkilövalinnat

11. Valitaan Suomen Siirtolapuutarhaliitto ry:n liittokokousedustajat

12. Kasvinsuojelutoimenpiteet

13. Kokouksen päättäminen

14. Muut asiat / tiedotukset

Johtokunnan täydennys: 9.4.2021 tehtävästä eronneen Irmeli Vesterisen

tilalle on nimitetty varajäsen Virpi Vuorinen.

Muut tapahtumat, katso https://rahola.siirtolapuutarhaliitto.fi/

Liite vuosikokouksen 2021 kokouskutsuun

TIEDOTE

- venepaikkoja on saunarannassa vapaana vuokrattavaksi 3 kpl (á 50 €/kausi). - peräkärry- tai traileripaikka (á 50 €/kausi), ilmoitathan kun haluat vuokrata paikan!

YHTEYSTIETOJEN ILMOITTAMINEN:

Sähköpostiosoitteen ja myös muuttuneet yhteystiedot voi ilmoittaa rekisterinhoitajalle,  osoite: jouni.siren@protonmail.com.

Tavoitteena on saada mahdollisuuksien mukaan jäsenistön yhteystietoja kartutettua sähkö postiosoitteilla, jotta yhteydenpito ja tiedottaminen toimisi paremmin ja näin myös kutsujen,  sekä laskujen lähettäminen tulisi huomattavasti edullisemmaksi kuin paperipostilla toimien. Jatkossa paperipostin laskuun tullaan lisäämään laskutuskulut, noin 5 €/kpl.

Pyydämme ilmoittamaan, mikäli laskuja ja tiedotteita ei  ole lupa lähettää sähköisesti!

Tilanteen 31.5.2021 mukaan yhdistyksellä ei ole 33 jäsenen sähköpostiosoitetta ja matkapu helintieto puuttuu 52 jäseneltä. Mikäli jäsenellä ei ole sähköpostiosoitetta käytettävissään pyydetään ilmoittamaan osaomistajan yhteystiedot varsinkin mikäli tiedotteiden ja maksujen  varsinainen hoitaja on joku muu kuin jäsen.

Jäsenasiat: Jouni Sirén; jouni.siren@protonmail.com, 040 724 7640.

Puheenjohtaja: Jari Hannula; jarin.mailit@gmail.com, 045 319 8411.

Taloudenhoitaja: Pirkko Pekkanen; pekkanen.pirkko@pp.inet.fi, 040 733 4026. Muut johtokunnan jäsenet: https://rahola.siirtolapuutarhaliitto.fi/

Terveisin Johtokunta