Tiedote 21.11.2019

21.11.2019

Pysäköintialueen ja moottoritien välissä suoritetaan jätevesilaitoksen tilaamana työnä pääviemäriputken, noin 150 m, sisäpuolen pinnoitus sukitusmenetelmällä. Myös saunarannassa putket sukitetaan. Putket huuhdellaan ja pinnoitetaan lasikuituepoksihartsisekoitteella. Sukitusta varten paikalle tuodaan laite, jolle tehdään peti molokkien läheisyyteen moottoritien parkkipaikan lähelle korotetun viemärikaivon viereen. Kyseinen alue voisi jatkossa toimia esim. peräkärryparkkina, koska alueelle asennetaan suodatinkangas ja pinnoitteeksi voidaan sopia asianmukainen 0-16 mm sepeli.

Työstä vastaa Petteri Niemi, puh. +358 40 834 3305, Email: petteri.niemi@sujutek.fi, Sujutek Oy, jolla on alihankkijasta ja yhteistyökumppanistaan 7 vuoden kokemus. Työ suoritetaan siten, että valmista pitäisi olla viikon 49 aikana.

Portti on avoinna kun töitä tehdään, mutta suljetaan aina iltaisin kun työntekijät poistuvat alueelta.