Raholan Siirtolapuutarhanviljelijät ry Vuosikokouskutsu 2022

Aika: Maanantai 25.04.2022 klo 18.00

Paikka: Sampolan työväenopisto, Luokka 301-302

Sammonkatu 2, 33540 Tampere

Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään säännöissä määrätyt asiat. Lisäksi päätetään yhdis tyksen sääntöjen uusimisesta. Sääntöehdotus kutsun liitteenä.

Kokoukseen ennakkoon ilmoittautuville on kokouspaikalla saatavilla muu käsiteltävä aineisto tulostettuna. Ilmoittautua voit sähköpostilla: jarin.mailit@gmail.com, tai puhelimitse Jari Hannu la; 045 319 8411 Pyydämme ilmoittautumaan kokoukseen viimeistään 20.4.2022.

Vaihtoehtoisesti voit tilata aineiston sähköisessä muodossa osoitteesta jarin.mailit@gmail.com Kokouksessa ei ole tarjoilua.

Kokoukseen ei tule osallistua sairaana tai vähänkään oireisena.  Hengityssuojainta käyttämällä huomioit muut ja itsesi.

ASIALISTA

1. Kokouksen avaus

2. Valitaan kokousvirkailijat

• 2.1. kokouksen puheenjohtaja
  • 2.2. kokouksen sihteeri
  • 2.3. pöytäkirjan tarkastajat
  • 2.4. ääntenlaskijat

3. Kokouksen sääntöjenmukaisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

4. Esityslistan hyväksyminen

5. Toimintakertomus 2021

6. Tilinpäätös 2021

7. Tilintarkastajan ja toiminnantarkastajan kertomus

8. Tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vahvistaminen

9. Vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille

10. Yhdistyksen sääntöuudistuksesta päättäminen

11. Vahvistetaan alatoimikuntien henkilövalinnat

12. Kasvinsuojelutoimenpiteet

13. Kokouksen päättäminen

14. Muut asiat / tiedotukset

Johtokunnan täydennys:

tammikuussa 2022 tehtävästä eronneiden Katrina Lambergin ja Jouni Sirénin tilalle on nimitetty varajäsenet Esa Kannisto ja Kristiina Vieri.

Muut tapahtumat, katso https://rahola.siirtolapuutarhaliitto.fi/

Liite 1 vuosikokouksen 2022 kokouskutsuun

TIEDOTE

Kokouskutsun ja sääntömuutosehdotuksen lisäksi liitteenä on toukokuun lasku, jolla  laskutetaan seuraavat maksut:

•  yhdistyksen jäsenmaksu
  • mahdollinen perhejäsenmaksu
  • liiton jäsenmaksu
  • alueenhoitomaksu
  • mahdollinen venepaikka
  • mahdollinen peräkärrypaikka

Maaliskuun lasku lähetettiin sähköpostilaskutuksena niille jäsenille, joiden sähköposti osoite on yhdistyksen rekisterissä (143 kpl).

Tiedoksi:

- venepaikkoja on saunarannassa vapaana vuokrattavaksi 4 kpl (á 50 €/kausi). - peräkärry- tai traileripaikka (á 50 €/kausi), ilmoitathan kun otat paikan käyttöön!

YHTEYSTIETOJEN ILMOITTAMINEN:

Sähköpostiosoitteen ja muuttuneet yhteystiedot voi ilmoittaa: jarin.mailit@gmail.com

Tavoitteena on saada mahdollisuuksien mukaan jäsenistön yhteystietoja kartutettua sähköpos tiosoitteilla, jotta yhteydenpito ja tiedottaminen toimisi paremmin ja näin myös kutsujen, sekä  laskujen lähettäminen tulisi huomattavasti edullisemmaksi kuin paperipostilla toimien. Jatkos sa paperipostin laskuun tullaan lisäämään laskutuskulut, noin 5 €/kpl.

Pyydämme ilmoittamaan, mikäli laskuja ja tiedotteita ei ole  lupa lähettää sähköisesti!

Tilanteen 31.3.2022 mukaan yhdistyksellä ei ole 20 jäsenen sähköpostiosoitetta ja matkapuhelintieto puuttuu 41 jäseneltä. Mikäli jäsenellä ei ole sähköpostiosoitetta käytettävissään pyyde tään ilmoittamaan osaomistajan yhteystiedot etenkin, mikäli tiedotteiden ja maksujen varsinai nen hoitaja on joku muu kuin jäsen.

Puheenjohtaja: Jari Hannula; jarin.mailit@gmail.com, 045 319 8411.

Taloudenhoitaja: Pirkko Pekkanen; pekkanen.pirkko@pp.inet.fi, 040 733 4026. Muut johtokunnan jäsenet: https://rahola.siirtolapuutarhaliitto.fi/

Terveisin Johtokunta