26.7.2021

Tervehdys helteisestä Turusta! Turun ensimmäisessä, vuonna 1934 perustetussa, Kupittaan siirtolapuutarhassa järjestetään Leena Luodon kurssi "Hyvinvoivat kasvit ja luonnonmukainen torjunta" lauantaina 7.8.2021, klo 13. Koska alueemme on piskuinen (57 palstaa) ja kurssin vaatima minimiosallistujamäärä on 20 osallistujaa, haluaisimmekin kutsua Teidät, hyvät siirtolapuutarhuriystävämme, meille vierailulle ja kurssille mukaan!

Kurssin sisällöstä löydät lisätietoa viestin lopussa ja ilmoittautumaan pääset täältä:  https://www.siirtolapuutarhaliitto.fi/toiminta/liiton-tapahtumat/ilmoittaudu/ilmoittautuminen-alueelliset-kur2/  Lisätietoa Kupittaan siirtolapuutarhasta löydät mm.: www.instagram.com/kupittaansiirtolapuutarha

Otahan suunnaksi kesäinen Turku ja yhdistä siihen tiedontäyteinen siirtolapuutarhavisiitti, aivan Turun keskustan tuntumassa. Lämpimästi tervetuloa!

Kesäterveisin,

Satu Repo Tiedottaja Kupittaan ryhmäpuutarhayhdistys ry kupittaansiirtolapuutarha@gmail.com

Hyvinvoivat kasvit ja luonnonmukainen torjunta
- Mitkä ovat ne kasveja uhkaavat taudit ja tuholaiset, jotka vaativat torjuntaa